portfolio-5

SADAKAT VE FAYDA FIRSAT İLETİŞİMİ

Akro, entegre Pazarlama bakış açısıyla standard kalıpların dışında, amaca uygun proje üretir. Gerektiğinde marka veya üçüncü partileri ile uyum içinde çalışır, gerektiğinde tüm projeyi tek çatı altında toplar ve anahtar teslim hizmet verir. Henüz kurgu aşamasındayken, programa ve marka hedeflerine göre segmentasyon yapar, hediye, puan, bariyerleri belirler, programın dinamik kalması için planlama yapar.

Sadakat programları, süreli anında kazan kampanyaları, dönemlik marka ortaklıkları, tüketicinin katkıda bulunduğu kampanya modelleri, fırsatlar ve avantajlar içeren projelerde satış, sepet ortalamaları, frekans ve nihai hedeflere göre planlamalar yapar. Gerekli görsel çalışmalar, satin almalar, müşteri iletişimi dahil tüm projeyi uçtan uca yönetir.